Fredagen den 13:e

För några dagar var det Fredagen den 13e, något jag då tyvärr inte hade möjlighet att uppmärksamma. Därför gör jag det nu istället, med denna skumma film jag hittade:



Programledaren ska vara glad att Jason inte blev sur! Det hade fan inte slutat najs! Hur som helst så är detta som sagt en del av marknadsföringen av Friday the 13th part 8: Jason takes manhattan. Det var den första skräckfilmen jag någonsin såg. Jag såg den hemma hos Johan en varm och underbar sommardag och efter att vi såg den åkte vi och badade med hans mamma. Vi lekte att jag var Jason. Jag var helt förtrollad och har älskat denna ädla konstform sedan dess. För övrigt är Johan fortfarande en av mina bästa vänner.

Så skål och tack Jason för alla minnen men också den framtid vi har ihop!

"Grattis" på Fredagen den 13e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0